پیشگامان دنیای مالی
پیشگامان دنیای مالی ارائه دهنده خدمات آموزشی و مشاوره ای در حوزه مالی و سرمایه گذاری و توسعه کسب و کار

چگونه در یکسال به دانشمند داده در حوزه مالی تبدیل شویم؟!

نقشه راه یک ساله آموزش کاربردی پایتون با رویکرد مالی

پایتون یک زبان برنامه نویسی عمومی

پایتون یک زبان برنامه نویسی عمومی، ساده، کاربرپسند، دارای کتاب خانه های گسترده و کاربردی است که به دلیل این ویژگی ها توانسته طیف وسیعی از مخاطبان را به خود جذب کند. امروزه پایتون در زمینه هایی چون حوزه مالی ، علوم داده، برنامه نویسی وب، یادگیری ماشین، ماشینی کردن سامانه ها و … کاربرد پیدا کرده است و توانسته طیف وسیعی از جامعه برنامه نویسی از رشته های مختلف به خود جذب نماید . 

کاربرد پایتون در صنعت مالی

با توجه به رشد و تحول صنعت مالی در چند دهه اخیر ، اکنون موسسات مالی نه تنها به امور مالی ، بلکه به فناوری به عنوان یک دارایی توجه دارند . وجود فناوری در یک موسسه مالی با افزایش سرعت تراکنش ها ، تجزیه و تحلیل داده ها و اطلاعات مالی در کوتاه ترین زمان و . . . مزیت رقابتی محسوب می شود . بنابراین شرکت های پیش رو در صنعت مالی به دنبال توسعه خود در این زمینه هستند . پایتون از آنجایی که یک زبان برنامه نویسی شی گرا و منبع باز هست در پروژه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

صنعت مالی همواره به کتابخانه های قدرتمندی نیاز دارد که زبان برنامه نویسی جامعی را نیز شامل شود. به همین دلیل غول ها و شرکت های بزرگ صنعت مالی، به سمت پایتون گرایش پیدا کرده اند تا فرایندهای بخش اقتصادی را کاملا بهینه کنند. این کار در بلند مدت اثرات مثبت فراوانی خواهد داشت.

مسیر یک ساله آموزش پایتون با رویکرد مالی

مجموعه پیشگامان دنیای مالی برا اساس این نیاز اساسی در حوزه مالی ، اقدام به برگزاری ۱۰ عنوان دوره در طول یکسال از شهریور سال ۱۴۰۱ تا مرداد ماه سال ۱۴۰۲ ، با هدف آموزش کاربردی زبان برنامه نویسی پایتون با رویکرد مالی نموده است .

 

نقشه راه آموزش پایتون
آموزش کاربردی پایتون با رویکرد مالی

  

علاقه مندان به حوزه مالی و زبان برنامه نویسی پایتون می توانند در طی یکسال صفر تا صد پایتون با رویکرد مالی را به صورت کاملاً کاربردی و پروژه محور فرا بگیرند . عناوین ۱۰ ایستگاه مسیر یکساله آموزش پایتون با رویکرد مالی به شرح زیر است : 

عناوین دوره های مسیر یک ساله آموزش پایتون با رویکرد مالی

مدلسازی مالی و اقتصادی با پایتون (مقدماتی ) (برگزار شد)

مدلسازی مالی و اقتصادی با پایتون (پیشرفته ) (در حال برگزاری)

فیلتر نویسی با پایتون (در حال ثبت نام)

بهینه سازی سبد سهام با استفاده از پایتون (در حال ثبت نام)

مدرسه زمستانه علم داده 

تحلیل و مصور سازی داده ها با استفاده از پایتون

تحلیل ابزار مشتقه با استفاده از پایتون 

یادگیری ماشین با استفاده از پایتون 

معاملات الگوریتمی با استفاده از پایتون

تحلیل بازار های مالی با استفاده از پایتون

 

جهت ثبت نام در چهارمین ایستگاه مسیر یکساله از آموزش پایتون با رویکرد مالی تحت عنوان دوره آموزشی بهینه سازی سبد سهام با پایتون اینجا کلیک کنید و یا باشماره تلفن های ۰۲۱۴۴۸۲۳۲۶۰ و ۰۲۱۹۱۳۰۶۱۶۸ تماس حاصل نمایید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دلیل بازگشت وجه