پیشگامان دنیای مالی
پیشگامان دنیای مالی ارائه دهنده خدمات آموزشی و مشاوره ای در حوزه مالی و سرمایه گذاری و توسعه کسب و کار

حضور پیشگامان دنیای مالی در نمایشگاه کیش اینوکس ۲۰۲۲

نمایشگاه کیش اینوکس 2022 با حضور پیشگامان دنیای مالی از 25 لغایت 28 مهرماه در جزیره کیش برگزار می شود.

به گزارش گروه پیشگامان دنیای مالی نمایشگاه بین المللی کیش اینوکس ۲۰۲۲ بعنوان بزرگترین نمایشگاه مالی کشور در موضوعات بورس، بانک، بیمه و معرفی فرصت های سرمایه گذاری از ۲۵ لغایت ۲۸ مهر ماه در جزیره کیش با حضور شرکت ها، بانک ها، بیمه ها، ارکان بازارسرمایه از جمله سازمان بورس و اوراق بهادار، کانون نهادهای سرمایه گذاری و… برگزار خواهد شد.

پیشگامان دنیای مالی کیش اینوکس

برنامه ریزی دقیق جهت مواجهه با فرصت ها و چالش هایی نظیر تقویت سرمایه گذاری در اقتصاد مولد و تسهیل توسعه و تجارت، ساماندهی سیاست‌های پولی و مالی کشور، توسعه مناطق آزاد و نقش این مناطق در توسعه اقتصادی کشور، تقویت شفافیت اقتصادی کشور و افزایش میزان صادرات این محصولات، تقویت بازار سرمایه و روش‎های نوین تامین مالی و بهره برداری و مواجهه با فرصت‎ها و تهدیدهای ناشی از تحولات اخیر بین المللی و بسیاری مباحث کلیدی دیگر همگی موکد ضرورت این همفکری، همکاری و تعامل بین کلیه ارکان اقتصادی در بخش های خصوصی و دولتی کشور است.

با توجه به ظرفیت های موجود در پیشگامان دنیای مالی و خدمات قابل ارائه در این مجموعه، شرکت آفاق اندیشان پیشگام دنیای مالی با عنوان تجاری پیشگامان دنیای مالی با رویکرد معرفی خدمات خود در حوزه های مالی و سرمایه گذاری، آموزش، توسعه کسب و کار و خدمات مشاوره در نمایشگاه بورس،بانک،بیمه ومعرفی فرصت های سرمایه گذاری کیش اینوکس ۲۰۲۲  حضور خواهد داشت. همچنین لازم به ذکر است پیشگامان دنیای مالی به عنوان هم بنیان گذار استارتاپ مشتقه ریسکاو ، به نمایندگی از این مجموعه نیز در نمایشگاه کیش اینوکس ۲۰۲۲ حضور خواهد داشت.

از جمله برنامه های پیش بینی شده برای حضور پیشگامان دنیای مالی در نمایشگاه کیش اینوکس ۲۰۲۲ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رونمایی از مرکز مشاوره توسعه کسب و کار و خدمات کارآفرینی پیشگامان دنیای مالی
  • معرفی و رونمایی از جدیدترین دوره های آموزشی در موضوعات مالی سرمایه گذاری، توسعه کسب و کار و توسعه فردی
  • برگزاری پنل های تخصصی در موضوعات بازاریابی در نهادهای مالی و ابزار مشتقه
  • معرفی خدمات مالی و سرمایه گذاری قابل ارائه در پیشگامان دنیای مالی
  • معرفی خدمات آموزشی، ابزارهای تحلیلی و خدمات مشاوره ای استارتاپ مشتقه ریسکاو
  • و…

علاقمندان به حضور در غرفه پیشگامان دنیای مالی و شرکت در پنل های تخصصی این مجموعه در نمایشگاه بین المللی کیش اینوکس ۲۰۲۲ می توانند در بازه زمانی ۲۵ لغایت ۲۸ مهر ماه به محل نمایشگاه های بین المللی در جزیره کیش مراجعه نمایند.

جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن های ۰۲۱۴۴۸۲۳۲۶۰ ، ۰۲۱۴۴۸۴۷۲۸۲، ۰۲۱۹۱۳۰۶۱۶۸ تماس حاصل نمایید و یا با شماره ۰۹۰۲۹۸۴۱۷۲۷ در شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دلیل بازگشت وجه