پیشگامان دنیای مالی
پیشگامان دنیای مالی ارائه دهنده خدمات آموزشی و مشاوره ای در حوزه مالی و سرمایه گذاری و توسعه کسب و کار

ثبت نام اقساطی دوره های آموزشی پیشگامان دنیای مالی

با استفاده از قسطا دوره های آموزشی را اقساطی (بدون ضامن و با کمترین کارمزد) ثبت نام کنید

مجموعه پیشگامان دنیای مالی در راستای ارتقای کیفیت خدمت رسانی و تسهیل گری استفاده مخاطبان گرامی از دوره های آموزشی، امکان ثبت نام اقساطی در دوره ها را با استفاده از روش های متنوع زیر فراهم نموده است.  شما می توانید متناسب با علاقه مندی خود هریک از روش های زیر را برای پرداخت اقساطی مبلغ سرمایه گذاری در دوره های آموزشی سایت دنیای مالی انتخاب نمایید.

خرید اقساطی با دریافت اعتبار از قسطا (قسطا کارت)

وام قسطا در قالب یک کارت اعتباری عضو شتاب به نام قسطا کارت در اختیار شما قرار داده میشود با این کارت میتوانید هر محصولی از سایت دنیای مالی را از سراسر کشور خرید کنید و هزینه‌ آن را بعداً بصورت اقساطی بپردازید. از مهم ترین ویژگی ها و مزیت های قسطا کارت می توان به سرعت اعتبارسنجی و تحویل قسطا کارت، پشتیبانی مستمر و با کیفیت، کارمزد پایین  و… اشاره کرد.

ویژگی های قسطا کارت:

  • بدون نیاز به ضامن
  • اعتبار سنجی سریع
  • امکان خرید از سراسر کشور
  • بدون نیاز به مراجعه حضوری
  • کارمزد پایین
  • پشتیبانی مستمر و با کیفیت
null

ثبت نام اقساطی دوره های آموزشی

برای دریافت قسطا کارت و ثبت نام اقساطی در دوره های آموزشی، کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید و منتظر تماس و راهنمایی همکاران ما باشید.

آیا در بانک آینده حساب دارید؟(ضروری)
آیا چک صیادی دارید؟(ضروری)

خرید اقساطی با چک صیادی

در این روش می توانید با همکاران مجموعه پیشگامان دنیای مالی ارتباط بگیرید و متناسب با دوره مدنظر خود، مبلغ پیش پرداخت و سر رسید اقساط دوره را که از طریق چک صیادی یا لینک های  زمان دار (با توجه به نوع دوره) پرداخت خواهد شد دریافت نمایید.(چک های صیادی به صورت حضوری و یا ارسال از طریق پست تحویل مجموعه می شود)

برای استفاده از این روش ثبت نام اقساطی، می توانید فرم زیر را تکمیل نمایید و یا با شماره تلفن های ۰۲۱۴۴۸۲۳۲۶۰ و ۰۲۱۹۱۳۰۶۱۶۸  تماس حاصل نمایید.

توجه: استفاده از این روش برای خرید های بالای ۳ میلیون تومان امکان پذیر است.

null

ثبت نام اقساطی دوره های آموزشی

آیا چک صیادی دارید؟(ضروری)
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دلیل بازگشت وجه