پیشگامان دنیای مالی
پیشگامان دنیای مالی ارائه دهنده خدمات آموزشی و مشاوره ای در حوزه مالی و سرمایه گذاری و توسعه کسب و کار

دوره جامع تحلیل صنایع برگزار میشود.

در راستای تربیت تحلیلگر صنایع بورسی و ارتقای توانمندی شبکه سرمایه گذاران برگزار می شود.

به گزارش گروه پیشگامان دنیای مالی:

دوره جامع تحلیل صنایع بورسی به صورت آنلاین در ۷۵ ساعت آموزشی توسط اساتید مطرح حوزه مالی و سرمایه گذاری ، در ۵ صنعت بانک ، بیمه ، فلزات اساسی ، پتروشیمی و شرکت های سرمایه گذاری برگزار می شود.هزینه اقتصادی دوره،اساتید خبره،صدورگواهینامه و درنظرگرفتن تخفیف های ویژه ثبت نام از جمله مزایای این دوره آموزشی می باشد.

دوره جامع تحلیل صنایع بورسی

تسلط بر روش های تحلیلی ، و به طور خاص تجزیه و تحلیل بنیادی یکی از مهم ترین عوامل در یک سرمایه گذاری موفق می باشد . شناخت و تسلط بر صنایع رکن اول و مهم ترین رکن تجزیه تحلیل بنیادی بوده از آن جهت که در صورت عدم شناسایی عوامل و متغیر های حاکم بر یک صنعت و همچنین عدم آگاهی از فرایند تولید محصولات و نحوه نرخ گذاری ها هم در مواد اولیه و هم در محصولات نهایی شرکت ها ، باعث خواهد شد برآورد ما از سود و زیان شرکت ها دارای انحراف بسیاری بوده و این اشتباه به صورت زنجیره وار باعث اشتباه در برآورد جریان های نقد ورودی شرکت و ارزشیابی نادرست از سهام می شود و ممکن است سهامی که ارزش ذاتی آن زیر قیمت بازار است را بالای ارزش تخمین بزنیم و دچار اشتباه در انتخاب سهام شویم.

بر این اساس ،گروه پیشگامان دنیای مالی در راستای افزایش توانمندی شبکه فعالان بازارسرمایه و جامعه سرمایه‌گذاران اقدام به برگزاری دوره جامع تحلیل صنایع بورسی با رویکرد کاربردی نموده است. با شرکت در این دوره قادر خواهید بود قبل از انتخاب سهام جهت سرمایه گذاری، به طور موشکافانه وضعیت آن صنعت چه در ابعاد جهانی و چه در ابعاد داخلی  را بررسی کرده و بهترین انتخاب را انجام دهید.

دوره جامع تحلیل صنایع بورسی به صورت آنلاین در ۷۵ ساعت آموزشی توسط اساتید مطرح حوزه مالی و سرمایه گذاری ، در ۵ صنعت بانک ، بیمه ، فلزات اساسی ، پتروشیمی و شرکت های سرمایه گذاری برگزار خواهد شد .

همچنین به شرکت کنندگان دوره وبیناری با موضوع ترکیب بهینه پرتفوی در شرایط فعلی به ارزش ۲۵۰ هزار تومن به عنوان هدیه تعلق خواهد گرفت.

هزینه مناسب ، امکان مشاهده فیلم ضبط شده کلاس ها تا یکسال پس از اتمام دوره ، پشتیبانی مداوم ، صدور گواهینامه حضور معتبر ، تخفیف ویژه دانشجویان (۲۰ درصد) و مدیران ، کارشناسان نهاد های مالی (۱۵ درصد) از جمله مزیت های شرکت در دوره می باشد

لازم به ذکر است این دوره از ۳۰ آذر ماه لغایت ۲۸ بهمن ماه در روز‌های یکشنبه و سه شنبه و پنج شنبه برگزار خواهد شد .

علاقمندان جهت شرکت در این دوره می توانند به سایت دنیای مالی به آدرس www.donyayemali.com مراجعه نموده و یا با شماره ۰۲۱۹۱۳۰۶۱۶۸ ، واحد آموزش تماس حاصل فرمایند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام روی لینک زیر کلیک کنید:

ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دلیل بازگشت وجه