پیشگامان دنیای مالی
پیشگامان دنیای مالی ارائه دهنده خدمات آموزشی و مشاوره ای در حوزه مالی و سرمایه گذاری و توسعه کسب و کار

کارگاه کاربردهای هوش مصنوعی در اقتصاد

دانشکده اقتصاد دانشگاه امام صادق(ع) برگزار میکند.

به گزارش گروه پیشگامان دنیای مالی:کارگاه آشنایی با کاربردهای هوش مصنوعی و یادگیری ماشین در اقتصاد توسط دانشکده معارف اسلامی و اقتصاد دانشگاه امام صادق(ع) برگزار می شود،این کارگاه رایگان بصورت مجازی،شنبه ۱۱ بهمن ماه ساعت ۱۵ برگزار خواهد شد و شرکت عموم علاقمندان در آن آزاد می باشد.

زمانی که از دیدگاه اقتصادی به پدیده هوش مصنوعی نگاه می کنیم، همان سوالی به ذهن می رسد که در مواجهه با بسیاری دیگر از فناوری ها به ذهنمان می رسد: این فناوری هزینه چه چیزی را کم می کند؟ هوش مصنوعی توانسته است نهاده موردنیاز بسیاری از فعالیت های اقتصادی و کسب و کارها را با هزینه کمتری فراهم کند و این نهاده چیزی نیست جز پیش بینی. هوش مصنوعی می‌تواند حتی در ساده‌ترین حالت‌ها از کسب‌وکار‌ها، به کاهش هزینه و افزایش رشد کمک کند. استفاده از هوش مصنوعی به شرکت‌ها و خرده‌فروش‌ها نیز ختم نمی‌شود، بلکه سیستم‌های دولتی، بانکی و آموزشی نیز می‌توانند از آن بهره ببرند.

اقتصاد کشورمان وارد عصر جدیدی تحت عنوان اقتصاد دیجیتال شده که در آن پلتفرم های دیجیتال، بازارهای دوسویه و… نقش مسلطی ایفا می کنند. فناورهای جدیدی مانند هوش مصنوعی و یادگیری ماشین نیز در قلب تغییرات این کسب وکارها قرار دارند. بنابراین لازم است دانشجویانی که در زمینه اقتصاد دیجیتال به فعالیت می پردازند با این حوزه آشنا شده و با یادگیری مهارت های مرتبط توانایی شغلی خود را در این زمینه ارتقا بخشند.

 

کارگاه رایگان آشنایی با کاربردهای هوش مصنوعی و یادگیری ماشین در اقتصاد روز شنبه ۱۱ بهمن ماه ساعت ۱۵ با ارائه دکتر روح الله رحمانی و احسان ولدان برگزار خواهدشد.شرکت در این کارگاه مجازی برای عموم علاقمندان آزاد است.

لینک شرکت در کارگاه: https://vc.isu.ac.ir/ch/economicworkshops

شرکت در کارگاه هوش مصنوعی در اقتصاد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دلیل بازگشت وجه