پیشگامان دنیای مالی
پیشگامان دنیای مالی ارائه دهنده خدمات آموزشی و مشاوره ای در حوزه مالی و سرمایه گذاری و توسعه کسب و کار

برگزاری وبینارآشنایی با بازاراوراق بدهی با درآمدثابت

وبینار آشنایی با بازاراوارق بدهی بادرآمد ثابت و تأثیر آن بر بازار سرمایه با ارائه دکتر سعدوندی برگزار می شود:

به همت گروه پیشگامان دنیای مالی وابسته به دانشکده معارف اسلامی و اقتصاد دانشگاه امام صادق(ع)وبینار رایگان آشنایی با بازار اوراق بدهی با درآمد ثابت و اثرات آن بر بازار سرمایه با ارائه جناب آقای دکتر سعدوندی برگزار می شود:

به گزارش گروه پیشگامان دنیای مالی:

بازار بدهی، امروزه یکی از مهم ترین و مؤثرترین بخش های نظام اقتصادی و مالی است که در آن انواع اوراق بر اساس بدهی مبادله می شوند،بدین نحو که ذی نفعان میتوانند دیون جدید را در بازاراولیه مبادله کنند یا در بازار ثانویه نسبت به خرید و فروش دیون گذشته اقدام نمایند.در این بازار انواع مختلفی از اوراق با افق های زمانی کوتاه مدت،میان مدت و بلند مدت معامله می شوند.

این اوراق از دو ویژگی بسیار مهم شامل تضمین بانکی و تضمین خرید قبل از سررسید توسط بازیگردان،برخوردار می باشند،که در کنار موارد فوق اهمیت دیگری را برای این بازار بوجود آورده است.بدیهی است بررسی ورود این اوراق بدهی به بازار سرمایه به عنوان یکی از حوزه های تأمین مالی برای بنگاه های اقتصادی از اهمیت بالایی برخوردار است بنحوی که استفاده از ابزار های مختلف این حوزه وسعت تأمین مالی را گسترش داده و بازارهای بورس و فرابورس را به فراخور انتشار تحت تأثیر قرار می دهد.

انتظار می رود مخاطب پس از شرکت در این وبینار با ابزارهای بدهی منتشر شده در بازار سرمایه آشنا شود و ویژگی هر یک از اوراق،منافع آن ها و نقش نهادهای مختلف در انتشار آن ها را بشناسد و در سطح کلان با جایگاه دولت و سیاست گذار در پازل انتشار اوراق بدهی آشنا شود.

لذا در راستای اهمیت های فوق الذکر،گروه پیشگامان دنیای مالی اقدام به برگزاری وبیناری تحت عنوان آشنایی با بازار اوراق بدهی با درآمد ثابت و تأثیر آن بر بازار سرمایه با ارائه استاد محترم جناب آقای دکتر سعدوندی، نموده است تا بتواند در حد توان به سؤالات و ابهامات فعالین و علاقمندین این حوزه پاسخ دهد.

توجه: برای شرکت کنندگان در این جلسه مجازی گواهی حضور معتبر صادر خواهد شد.

لازم به ذکر است این وبینار رایگان بوده و ثبت نام در آن برای عموم علاقمندان امکان پذیراست.این جلسه مجازی روز چهارشنبه ۲۸ آبان ماه ساعت ۱۶ با ارائه جناب آقای دکتر سعدوندی برگزار خواهد شد.

جهت ثبت نام و شرکت در این وبینار از بخش رویدادها و وبینار ها نسبت به ثبت نام رایگان و دریافت فایل راهنمای حضور اقدام نمایید.

 

اطلاعات بیشتر و ثبت نام رایگان در وبینار

 

درصورت داشتن سؤال و ابهام در رابطه با این وبینار،سؤال خود را از بخش تیکت های پشتیبانی در ناحیه کاربری خود در سایت اعلام نمایید در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد.درصورت ضرورت میتوانید با شماره ۰۹۰۲۹۸۴۱۷۲۷ تماس حاصل فرمایید.

2 نظرات
  1. امید برازنده اکباتانی می گوید

    سلام و عرض ادب
    کسانی که نتونستن توی وبینار شرکت بکنن از کجا می تونن فیلم وبینار رو دانلود بکنن ؟

    1. پیشگامان دنیای مالی می گوید

      عرض سلام و احترام.لطف بفرمایید در سایت ثبت نام کنید با ورود به ناحیه کاربری بخش تیکت های پشتیبانی یک تیکت تحت عنوان درخواست فیلم وبینار مدنظر ارسال کنید تا وبینار در بخش کاربریتان اضافه شود.
      باتشکر.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دلیل بازگشت وجه