پیشگامان دنیای مالی
پیشگامان دنیای مالی ارائه دهنده خدمات آموزشی و مشاوره ای در حوزه مالی و سرمایه گذاری و توسعه کسب و کار

گزارش جلسه با دکتر خدارحمی مدیرعامل مشاورسرمایه گذاری آرمان آتی

جلسه شورای گروه پیشگامان دنیای مالی با دکتر خدارحمی مدیرعامل مشاورسرمایه گذاری آرمان آتی برگزار شد.

به گزارش گروه پیشگامان دنیای مالی:

جلسه دیدار اعضای گروه پیشگامان دنیای مالی با دکتر بهروز خدارحمی،مدیرعامل شرکت مشاوره سرمایه گذاری آرمان آتی و مدرس دانشگاه روز چهارشنبه ۵ خرداد ماه با موضوع بررسی زمینه های همکاری گروه با شرکت مشاور سرمایه گذاری آرمان آتی برگزار شد.

دکتر بهروز خدارحمی

در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های گروه پیشگامان دنیای مالی توسط اعضای گروه برخی از زمینه های همکاری بین دو مجموعه مورد بررسی قرار گرفت.

دکتر خدارحمی در این جلسه ضمن استقبال از همکاری دو مجموعه بیان کردند:

توجه به موضوع تربیت در راستای دستیابی به نیروی انسانی کارآمد و ماهر از جمله مهم ترین مباحثی است که باید در موضوعات همکاری بدان توجه شود به نحوی که بتوانیم با همکاری دو مجموعه ضمن شناسایی افراد توانمند و طراحی سیر و بسته آموزشی مناسب،آن ها را برای انجام فعالیت های عملیاتی آماده کنیم.

ایشان در ادامه توضیح دادند:

زمینه های همکاری متعددی بین دو مجموعه وجود دارد که مورد استقبال ما خواهد بود من جمله در زمنیه های آموزش،پژوهش و انجام فعالیت های عملیاتی،لکن در کنار تمامی این موارد نیاز است به فعالیت هایی که نیازمند عملیات فکری دقیق هستند توجه داشته باشیم و بتوانیم با همکاری دو مجموعه اینگونه مباحث و فعالیت ها را پیش ببریم و بصورت همزمان با فعالیت های آموزشی کاربردی به خروجی های مطلوبی دست یابیم.

دکتربهروز خدارحمی

در پایان این جلسه ضمن استقبال شرکت مشاور سرمایه گذاری آرمان آتی و گروه پیشگامان دنیای مالی از زمینه های همکاری موجود ،مقرر شد جهت بررسی و تعیین محورهای دقیق همکاری،جلساتی در این موضوع برگزار و تصمیمات لازم اتخاذ شود.

 

/پایان/

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دلیل بازگشت وجه